Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

O ανηψιος μου ο Μιμης



Γεια σας αναγνωστες! Συγγνωμη που απειχα καιρο απο το μπλογκ αυτο,αλλα η αδερφη μου παντρευτηκε και τρεχαμε...Αυτος αριστερα ειναι ο ανηψιος μου!!!! (χειροκροτημα)

Το ονομα του ειναι Μιμης,απο το Δημητρης βγαινει αλλα δεν μπορει να το πει,γιατι πασχει απο συνδρομο νταουν,οποτε Μιμης.Εχει παρει τα γονιδια του σογιου,καταλαβαινετε...

Ειμαι ενθουσιασμενος που κανω την baby sitter!Χθες το βραδυ παραδειγματος χαρη εβλεπε το σκασμενο tv ειδησεις ενω εγω κατεβαζα μπυριτσες και ξαφνικα,με κοιταει με τα ηλιθια , αλλα πανεμορφα,ματακια του και μου λεει

<<θειο γιατι πρεπει να χαρω που πηραμε την 3η δοση?>>

Αφηνω για ενα λεπτο το i phοne μου,παιρνω και γω το πατρικο-σοβαρο-επιστημονικο-playa-hustla-ξερω απο σπρεντς υφος μου και παω να του εξηγησω (να το ξεστραβωσω δηλαδη το μπασταρδο)
Αλλα
Θες η μπυρα,θες η κακια η ωρα, θες ΤΟ ΥΠΕΡΕΓΩ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ
κανουνε το λαρυγγι να μπλοκαρει
αγχωμενος επειδη δεν μπορω να αρθρωσω λεξη,δεν μπορω να απαντησω στα παιδικα ματια που μιλανε τη γλωσσα της κοινης λογικης κοιταω γυρω μου να βρω μια σανιδα σωτηριας
Ο μικρος ετρωγε δημητριακα πριν...ΙΔΕΑ!!!!
Επικαλουμαι το πιο μελισταλαχτο υφος που διαθετω στο οπλοστασιο μου,Πιανω με χαριτωμενη διαθεση το κουταλι απο το μπολ,προσποιουμαι αεροπλανακι (τα αθωα ματια ανοιγουν διαπλατα)και την υστατη στιγμη κανω την τριπλα και του μπηγω το κουταλι στο ματι


Σφαδαζει απο πονους και λοιπα

Σε 10 λεπτα περιπου....τελειωσε

Ετσι σκοτωσα το Μιμη ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ


Σημειωση : στη φωτογραφια ο Μιμης(aka κοινη λογικη ) ντυμενος Μπατμαν για τις αποκριες


2 σχόλια: